Редакционно-издательский центр

Транс-Экспресс Казахстан

Пожар легче потушить итоги деятельности негосударственной противопожарной службы и восстановительных поездов за 2018 год

Безопасность движения на железнодорожном транспорте – это комплекс организационно-технических мер, направленных на снижение вероятности возникновения фактов угрозы жизни и здоровью пассажиров, сохранности перевозимых грузов, объектов инфраструктуры и подвижного состава железнодорожного транспорта, пожарной, промышленной и экологической безопасности окружающей среды. Пожарная безопасность – одна из составляющих этого комплекса мер.  

Читать

НЕПРОСТАЯ СЛУЖБА

Охрана грузов и объектов на железной дороге Казахстана – важная и необходимая услуга. Анализ работы филиалов ВЖДО по обеспечению сохранности номенклатурных и договорных грузов показывает, что выполняется она качественно, объем неуклонно растет.  

Читать

Жаңғырту жалғасын таппақ

Қазіргі кезде Қазақстан аумағын Қытайды Азия және Европа елдерімен Ресей, Каспий және Қара теңіз, сонымен қатар Иран, Түркия арқылы байланыстырып жатқан 5 теміржол, 6 халықаралық автокөлік дәлізі басып өтіп жатыр.  

Читать

Инфрақұрылым/Инфраструктура:Табандылық пен тынымсыз еңбек нәтижесі

Халық тығыз қоныстанған оңтүстік өңір теміржолында жұмыс істеудің өзіндік қиындығы аз емес. Әсіресе, пойыздың адам қағып кетуі мен мал басу жағдайы теміржолшыларды қатты алаңдатады. Осы мәселе мен атқарылатын жөндеу жұмысы туралы «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ филиалы Шымкент магистральдық желі бөлімшесінің директоры Марат Оңаловпен әңгімелескен болатынбыз.  

Читать

ЖАЗҒЫ НАУҚАН ҚЫЗЫП ТҰР

Жазғы кезең, әсіресе, теміржолшылар үшін өте қарбалас сәт – бұл мерзімде, әдетте, ауқымды жол жөндеу жұмыстары басталады.  

Читать

Ифрақұрылым/Инфраструктура:Қолайлы уақытты тиімді пайдаланудамыз

Қазіргі кезде жол жөндеушілер, энергетиктер, СОБ және байланыс мамандары магистральдық желі жағдайын жақсарту бойынша ауа-райының қолайлы кезін тиімді пайдаланып жұмыс істеуде. Жазғы жол жөндеу және басқа да атқарылып жатқан жұмыс туралы Алматы магистральдық желі бөлімшесінің директоры Талғат Еспанов айтып берді. 

Читать

Ифрақұрылым/Инфраструктура: Алматы-2 станциясының жетістігі мен мұқтажы

1931 жылдың 1-қаңтарынан бастап Түрксіб теміржолы тұрақты пайдалануға берілгеннен кейін Алматы қаласының экономикасы мен мәдениетінің көркеюі қарқындап өсті. Алғашында Түрксіб бойында орналасқан Алматы-1 станциясы пайдалануға берілді. Кейін қалаға жүк, жолаушы жеткізуді жеңілдету мақсатында 1932-33 жж Алматы-2 станциясы салынды. 1939 жылы Алматы-2 вокзалы пайдалануға берілді.  

Читать

Инфрақұрылым/Инфраструктура: Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету – талапқа сай

Атырау облысында өндірілетін мұнай, газ, мұнай өнімдерінің еліміздің экономикасын дамытудағы үлесі зор. Одан басқа қазба байлығының ішінде: ас тұзы, калий тұзы, құрылысқа пайдаланылатын құм, гипс, әк тас, бишофит, т.б. бар. Облыста мал шаруашылығы жақсы дамыған, көкөніс өндіру етек алып келеді. Облыстан сыртқа шығарылатын, сырттан әкелінетін өнім негізінен теміржолмен жеткізіледі. Пойыз қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша «ҚТЖ»ҰК» АҚ филиалы Атырау магистральдық желі бөлімшесінің директоры, құрметті теміржолшы, «Құрмет» орденінің иегері Елеубай Сапаровпен сұхбаттасқан болатынбыз.  

Читать

Инфрақұрылым/Инфраструктура:Көлік-логистикалық орталықтың жаһандық транзит үшін маңызы зор

Қазақстанның еуразиялық көлік-логистикалық және іскерлік хабқа айналу ниеті көптен бері айтылып келеді. Бұл мәселені ҚР Президенті Н.Назарбаев Жібек жолын қайтадан жаңғырту аясында алғаш рет көтерген болатын. Осы мақсатқа орай 2015 жылы Индустрияландыру күніне арналған телекөпір барысында «Астана» көлік-логистикалық орталығы (КЛО) ашылған еді. Бұл тек Орталық Азиядағы және Кавказ бен Сібірдегі ең ірі логистикалық орталық болып саналады.  

Читать

вернуться назад

1 cтраница